ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΥ: Ο κ. Αυγενάκης προσπαθεί να καρπωθεί το έργο του ΣΥΡΙΖΑ

Σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αχαίας Κώστα Μάρκου, ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Αυγενάκης εμφάνισε στη Βουλή ένα νομοσχέδιο, το οποίο έχει ως αντικείμενο την κύρωση μιας Διεθνούς Σύμβασης, δηλαδή την εναρμόνιση της εγχώριας νομοθεσίας με τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Επιτροπής κατά του Ντόπινγκ [WADA] και επιχείρησε για μια ακόμα φορά, με τη γνωστή έπαρση που τον διακρίνει, να εμφανίσει τη μετάφραση ενός κειμένου ως κατόρθωμα και να διεκδικήσει δάφνες που δεν του αξίζουν. Ο κ. Μάρκου απευθυνόμενος στον Υφυπουργό είπε: «Ερχόμαστε τώρα, λοιπόν, για να μας πείτε ότι για ένα νομοσχέδιο που ουσιαστικά είναι η μετάφραση του κειμένου της WADA έχετε ή πρέπει να δρέψετε δάφνες. Να τις δρέψετε.» Ο κ. Μάρκου, στην περιεκτική παρέμβασή του αναφέρθηκε στην περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και στις πρωτοβουλίες που πάρθηκαν προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα στελεχωμένοι οι Οργανισμοί και τα εργαστήρια ελέγχου των αθλητών, έτσι ώστε να εμπεδωθεί η ασφάλεια και να δημιουργηθεί ένα αίσθημα δικαίου στον κόσμο του αθλητισμού και τους αθλητές και να εξασφαλιστεί η ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του αθλητισμού. Κλείνοντας ο Βουλευτής κ. Μάρκου αναφέρθηκε και στις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με τις οποίες, το τελευταίο παρεμβατικό ατόπημα του κ. Αυγενάκη καταγράφηκε στις εκλογές της Ομοσπονδίας Χάντμπολ, όπου η Εφορευτική Επιτροπή διενεργούσε τις εκλογές από τα γραφεία της Ομοσπονδίας, ενώ ο σέρβερ που δεχόταν τις ψήφους  βρισκόταν εγκατεστημένος  στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Προσθήκη νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.
4 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.