Επιτέλους!!! Έπεσαν οι υπογραφές για την ολοκλήρωση του Κέντρου Πληροφόρησης της ΔΗΚΕΚ-Σπήλαια Λιμνών Καστριών

Όπως είχε γράψει το KalavrytaNet, με την υπ’ άριθμ.1705/2020 απόφαση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ), το μεγάλο έργο του Κέντρου Πληροφόρησης του Σπηλαίου Λιμνών Καστριών ξεμπλόκαρε. Σήμερα στο χώρο του Σπηλαίου των Λιμνών, έπεσαν επιτέλους οι υπογραφές, μεταξύ της δημοτικής επιχείρησης ΔΗΚΕΚ-Σπήλαια Λιμνών Καστριών που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Σωτήρη Δουκλιά (ύστερα από εξουσιοδότηση του Δ.Σ.) και της εταιρείας που θα αναλάβει το έργο «Προμήθεια και εγκατάσταση κατασκευών και λοιπού εξοπλισμού για τη διαμόρφωση του εκθεσιακού χώρου του Κέντρου Πληροφόρησης του Σπηλαίου Λιμνών». Όπως επίσης είχαμε γράψει, το έργο αυτό είχε ξεκινήσει και είχε υλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, από την προηγούμενη δημοτική αρχή του Γ. Λαζουρά και την προηγούμενη διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης του «Σπηλαίου Λιμνών Καστριών» υπό προεδρίας Σ. Δουκλιά και αντιπροεδρίας Σ. Σοκορέλη. Όπως είπε στο KalavrytaNet  ο κ. Δουκλιάς, σημαντική ήταν η συμβολή του Δημάρχου Καλαβρύτων Αθ. Παπαδόπουλου, ο οποίος ανέλαβε προσωπικά το θέμα του ξεμπλοκαρίσματος, μετά από σχετικό πρόβλημα που είχε ανακύψει από την πλευρά της διαχειριστικής αρχής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος από τον Σεπτέμβριο 2020. Μεγάλη ήταν επίσης και η συμβολή του Προέδρου της ΔΗΚΕΚ κ. Κώστα Κούκιου, του Διευθυντή της επιχείρησης κ. Αθαν. Ζησιμόπουλου, όπως επίσης και των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί, το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

Προσθήκη νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.
CAPTCHA
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.